سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :6
کل بازدید :32475
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/10
3:19 ص

متبرک سازی محل تمرین متافیزیک 

اگر مایلیدتاثیر تمرینات متافیزیک شما افزایش یابد،مکان تمرین را از انرژیهای منفی پاکسازی کنید یا بعبارتی محیط را متبرک سازید. متبرک سازی محیط به معنای از بین بردن انرژی های منفی از محل کار یا زندگی است. شما نیز تا بحال دیده اید بعضی ها با اینکه دارای محیط کاری شیک و لوکس و دارای تمام امکانات هستند، اما درآمدشان اندک و عده ای بر عکس، با اینکه دارای امکانات زیادی نیستند، ولی در آمدشان زیاد است. مطمئناً در محیط کار و زندگی گروه اول انرژی های منفی بیشتر از مثبت و در گروه دوم بالعکس است.                                                                                                                                              

شما می توانید با روشهایی که در پی می آید، انرژی های منفی را از محیط خود خارج و انرژی های مثبت ( انوار الهی، ارواح متبرک و ملائک ) را جذب محل مورد نظر کنید. به این عمل" متبرک سازی محیط" می گویند:

 1)  شاید شما نیز این تجربه را    داشته اید که بی دلیل از بودن در مکانی ( خانه یا مغازه ) احساس ناراحتی کرده و مایل بودید هر چه سریعتر آن محل را ترک کنید. عکس این قضیه نیز صادق است، یعنی شاید خواسته اید در یک جا حتی الإمکان بیشتر بمانید.

  اگر در محلی، گناه و معصیت مثل: قمار، زنا، غیبت و غیره انجام شود، این اعمال که دارای امواج منفی هستند در لایه های       نا مرئی( اِثیری ) هوا متراکم شده و آن مکان دارای " فضای منفی" می گردد. حال هر شخصی که قدم به آنجا بگذارد، ناخودآگاه احساس ناراحتی و بیقراری می کند. این ناراحتی در افراد پاک و مؤمن بیشتر ایجاد می شود.

   اگر در مکانی نیز کارهای خیر و ثواب نظیر: ذکر خدا، نماز، دعا و غیره انجام گیرد، امواج مثبت در سطح اثیری هوا جمع شده و مکان مورد نظر دارای" فضای مثبت" می گردد و چنانچه شخصی که ناراحت یا حتی بیمار باشد وارد آن مکان شود، خود به خود احساس شادی و بهبود می کند. مثل اماکن مقدس: حرم مطهر حضرت رضا (ع)، شاهچراغ (ع) حضرت معصومه (س)، و ...

 2) اسفند و کندور جزو بخورات مقدس هستند. در فرهنگ و جامعه ایرانی، سوزاندن اسفند و کندور از قدیم الأیام جهت رفع چشم زخم و بلا و افزایش رزق مورد استفاده ایرانیان قرار می گرفته است. در واقع نیز چنین است، چون اسفند و کندور نیروهای منفی را از محیط خارج کرده و باعث جذب نیروهای مثبت می شوند.

   با این همه، علت تأثیرات مثبت اسفند و کندور بر محیط هنوز کشف نشده و جزو اسرار است. عود، گلاب و روشن کردن شمع نیز محیط را دارای نیروهای مثبت می کنند. تمام اعمالی که گفته شد: سوزاندن اسفند و کندور، عود، شمع و پاشیدن گلاب ، باعث از بین رفتن نیروهای منفی از مکان مورد نظر گشته و زمانی که محیط از نیروهای منفی پاک شود، ارواح متبرک و ملائک می توانند در آن مکان حظور یافته و خیر و برکت را وارد آن مکان نمایند. زمانی که شما در محلی که متبرک شده، خواسته یا آرزویی داشته باشید سریعاً اجابت می شود.همچنین تاثیرتمرینات متافیزیک فوق العاده زیاد می شود.اگر سوالی داشتید       می توانیدبا شماره های: 09173151460-09175011439 تماس بگیرید.     مهران موللی   مربی متافیزیک در شیراز


94/4/2::: 9:28 ع
نظر()